Napjainkban a piacon már olyan jól érvényesülő marketing és PR munka egyre jobban begyűrűzik az oktatás területére.
A marketing – tágabb értelemben – az iskolahasználókkal való
azonosulásra épülő vezetésfilozófia. Képviselete a felső vezetés
feladata oly módon, hogy az intézmény működésének minden területén a
marketingszempontok érvényesüljenek. Ez a filozófia csakis vezetői
elkötelezettség érvényesülésével valósulhat meg. Mindez magában foglalja
a megfelelő marketingirányú felkészültséget, napi tájékozottságot és
azt, hogy mindez a vezetői profizmus teljes eszköztárának bevetésével
érvényesül a mindennapi vezetői gyakorlatban.
A marketing – szűkebb értelemben – olyan szervezési tevékenység, amely az iskolahasználók és az iskola működésében érintettek igényeire alapozva végez piacelemzést, alakítja ki a képzési kínálatot, és a marketingkommunikáció eszközeivel tartja fenn és optimalizálja az iskola és a működésében érintettek cserekapcsolatát.
Intézményünk marketing és PR terve megtekinthető PDF formátumban: