Intézményi marketing és PR terv(archív)

Napjainkban a piacon már olyan jól érvényesülő marketing és PR munka egyre jobban begyűrűzik az oktatás területére.
A marketing – tágabb értelemben – az iskolahasználókkal való azonosulásra épülő vezetésfilozófia. Képviselete a felső vezetés feladata oly módon, hogy az intézmény működésének minden területén a marketingszempontok érvényesüljenek. Ez a filozófia csakis vezetői elkötelezettség érvényesülésével valósulhat meg. Mindez magában foglalja a megfelelő marketingirányú felkészültséget, napi tájékozottságot és azt, hogy mindez a vezetői profizmus teljes eszköztárának bevetésével érvényesül a mindennapi vezetői gyakorlatban.

A marketing – szűkebb értelemben – olyan szervezési tevékenység, amely az iskolahasználók és az iskola működésében érintettek igényeire alapozva végez piacelemzést, alakítja ki a képzési kínálatot, és a marketingkommunikáció eszközeivel tartja fenn és optimalizálja az iskola és a működésében érintettek cserekapcsolatát.

Intézményünk marketing és PR terve megtekinthető PDF formátumban:

prmarketingterv2006.pdf

Szak és szakmai szolgáltatásaink